"אזרחי מדינת ישראל מממנים את מזרח ירושלים" - איגוד התאגידים העירוניים

"אזרחי מדינת ישראל מממנים את מזרח ירושלים"

שר התקשורת חה"כ דודי אמסלם בצהריים בוועידת איגוד התאגידים העירוניים בהרודס אילת: "אזרחי מדינת ישראל מממנים את מזרח ירושלים. יש לאלץ אותם לשלם על תשתיות, הם תושבים ומקבלים שירותים כמו כל אזרח. מי שמופלה לרעה בירושלים הם התושבים היהודיים ולא הערבים".

בנושא מתווה טראמפ:
"אתמול היה רגע היסטורי והתרגשתי כיהודי ישראלי עם ראותי את ראש ממשלת ישראל עומד לצד נשיא ארה"ב בבית הלבן וכל עם ישראל חייב לראש הממשלה. אתמול קיבלנו שני דברים: אחד, החלת החוק הישראלי על כל ההתישבות. אני לא מכיר אף מדינה שבה באזור אחד יש חוק א' ובאזור שני יש חוק ב'.
בקעת הירדן, צפון ים המלח וההתישבות היהודית תתנהל כמו חלק ממדינת ישראל ובתוך כך גם מדינות העולם יבינו שלא צריך לגרש יהודים כדי להביא שלום.

מזל שמנדלבליט לא היה בהכרזת המדינה אחרת לא היינו כאן היום. היה לו דחוף אתמול, בשעה שראש הממשלה ברגע היסטורי למען המדינה, לרוץ ולהגיש כתב אישום.

גם אנשי ציבור הם בני אדם ולכל אחד יש נורמות אישיות. לכל אחד יש חברים וכל אחד מנהל את יחסיו עם חבריו. יצרתם תמונת מצב שבאו ביום אחד משאיות ופרקו משאיות של סיגרים. יש כאן צביעות ועזות מצח. אני חושב שיש כאן מערכת שמנהלת מאבק על ניהול המדינה – מנדלבליט רוצה לנהל את המדינה!.

דילוג לתוכן