דברי פתיחה מר יצחק בורבא יו״ר איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות - איגוד התאגידים העירוניים

דברי פתיחה מר יצחק בורבא יו״ר איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות

באות ובאי הוועידה שלום רב וברוכים הבאים,

בשנה שעברה היינו לוועידה הראשונה שהתקיימה אחרי הסגר השני והגל השלישי וזכתה למחמאות כה רבות. והנה, לאחר שנה סוערת לא פחות, עמלנו בחודשים האחרונים על וועידת 'בונים עלינו' שתתקיים כמיטב המסורת בהרודס אילת ב 28-31/3. בתוך ימים ספורים התמלאו המקומות ונאלצנו לסגור את ההרשמה. אני מודה לכם על האמון ובטוח שלא תתאכזבו מהתוכנית המגוונת שהכנו לכם.

בחרנו לוועידה את השם 'בונים עלינו'. המדינה נמצאת במשבר משמעותי בתחומי הגנת הסביבה, אנרגיה מתחדשת ונדל"ן. בעולם יש מערכת איזונים סביב היצע וביקוש אבל בגלל שאנו מדינה מאוד קטנה אין אצלנו איזונים ורואים את זה סביב יוקר המחיה. יש ריכוזיות ענפית כשמספר מועט של גורמים משתלטים על השווקים השונים ואז התוצאה היא שהאזרח משלם הרבה כסף. כיצד ניתן לשנות את זה? צריכה להיות התערבות ממשלתית לכמה שנים באמצעות רשויות מקומיות שמפעילות את החברות העירוניות שלהם. את הנושאים האלו ננתח בוועידה, לצד ראיונות ודיונים בנושאי אקטואליה שעל סדר היום, בעזרת שרים וח"כים, ראשי ערים ומועצות, משפטנים, אנשי תקשורת וכלכלה. כמובן שבערבים תהנו מהופעות והפתעות שנבחרו בקפידה ויאפשרו לכולנו להיפגש ולהתגבש.

לפני סיום, בהזדמנות זו, אני מבקש לאחל לעו"ד מיכל רוזנבוים, היועמ"שית של האיגוד, ברכת הצלחה רבה עם היבחרה למנהלת רשות החברות הממשלתיות. אני מודה לה על כל פועלה למען התאגידים והחברות העירוניות.

מאחל לכולנו ועידה מעשירה, מעניינת ומהנה. בואו בשמחה!

שלכם, בורבא.

meet

מערכת CHANCE TO MEET

חברים וחברות יקרים,כבכל שנה וועידת איגוד התאגידים העירוניים מהווה הזדמנות לפגוש, להכיר ולשוחח עם בעלי תפקידים ברשויות המקומיות ובתאגידים מקבילים. אך מה קורה אם רוצים

המשך קריאה »

שיתוף הכתבה:

דילוג לתוכן