"מנכ"לי חברות עירוניות יקבלו בונוס על עמידה ביעדים" - איגוד התאגידים העירוניים

"מנכ"לי חברות עירוניות יקבלו בונוס על עמידה ביעדים"

הממונה על השכר במשרד האוצר, בועידת איגוד התאגידים העירוניים:
"מנכ"לי חברות עירוניות יקבלו בונוס על עמידה ביעדים"
הבוקר, במסגרת ועידת איגוד התאגידים העירוניים המתקיימת השבוע במלון הרודס באילת, חשף מר קובי בר נתן, הממונה על השכר במשרד האוצר, כי המשרד יערוך ניסוי בתשלום מענקים למנכ"לים וסמנכ"לים בעשר חברות שבבעלות הרשויות המקומיות. על פי המתווה המענק המרבי יעמוד על שלוש משכורות — על חשבון החברות, שאינן נסמכות על תקציב ממשלתי.

בר נתן, הממונה על השכר במשרד האוצר: "אני חייב להגיד שאני מאד מעריך את שיתוף הפעולה בין האיגוד למשרד הפנים. לא ראיתי הרבה איגודים שדואגים כל כך לעובדים ולמעמדם. אני מאמין שנמשיך לעבוד תוך שיתוף פעולה פורה"

בתוך כך, בהמשך הבוקר הציגה עו"ד מיכל רוזנבוים, היועמ"ש של איגוד התאגידים העירוניים, את הרפורמה הכוללת שנסגרה באחרונה בתאגידים: "מדובר בפריצת דרך היסטורית, לא פחות, שכן מדובר במודל אשר אינו קיים ברשויות מקומיות ושונה מהמודל הקיים עד כה בתאגידים עירוניים לפיו עובדים בכירים בתאגידים עירוניים זכאים לשכר קבוע, ללא קשר לרמת הניהול שלהם ולביצועי התאגיד. לא הגיוני שהליכים מתעכבים בשל רגולציה שאינה תואמת את ימינו אנו. כדי להביא עובדים טובים הם צריכים לקבל כסף על זה. הרפורמה מבקשת לייצר שונות בין סוגים שונים של תאגידים ועל כן יצרנו 8 רמות סיווג שונות שיקבעו את גובה התגמול", הוסיפה רוזנבוים.

לכתבה שפורסמה בדה מרקר

דילוג לתוכן