ועידת איגוד התאגידים העירוניים נפתחה! - איגוד התאגידים העירוניים

ועידת איגוד התאגידים העירוניים נפתחה!

הבוקר נפתחה ועידת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות בהשתתפות ראשי רשויות, קובעי מדיניות, פקידות בכירה ועוד.

יו"ר האיגוד, מר יצחק בורבא בירך את הבאים ועמד על הישגי השלטון המקומי וחשיבותו, בייחוד על רקע ימים אלו בהם אין ממשלה מתפקדת. "אני גאה לעמוד בראש ארגון שמצליח לקבץ בכל שנה את מיטב אישי הציבור ובעלי התפקידים המשמעותיים ביותר בשלטון המרכזי והמקומי תחת קורת גג אחת למשך ארבעה ימים של לימוד, העשרה וגיבוש. בזכות נוכחותנו כאן, בארבעת ימי הועידה אנחנו מצליחים לחבר, להוביל וליזום מהלכים משמעותיים המשפיעים על חיי כולנו ועל כך גאוותי הגדולה. מחמם את הלב כל פעם מחדש לראות את כולכם פה. לא התעלמנו מהמצב הפוליטי ובין הרשויות השונות במדינה. אנו נמצאים בסיטואציה של ממשלת מעבר ובין מערכות בחירות המשפיעות על תפקודו של השלטון המרכזי, מומחשת יותר מתמיד נחיצותן ומרכזיותן של הרשויות המקומיות, המאופיינות בעוצמתן וביציבותן"

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש מועצת מודיעין-מכבים: "הממשלה לא מתפקדת, פקידי ממשלה מנצלים את ההזדמנות לחסוך עוד כמה שקלים – אני קורא לזה חמדנות. אנחנו ממתינים בפינה – לא נוותר על שקל אחד שמגיע לשלטון המקומי ולתאגידים. תהיה מערכת בחירות רביעית. אבל השלטון המקומי על כל גווניו עובדים כולם יחד כדי להוביל את הטוב ביותר למען תושבי מדינת ישראל. אני מציע לכל מי שיושב למעלה להגיע לכאן וללמוד כיצד לנהל את מדינת ישראל כשטובת התושבים במרכז"

שי חג'ג', יו"ר מרכז המועצות האזוריות וראש מועצת מרחבים: "עברנו שנה קשה מאד, בה אין שלטון מרכזי, תקציבים תקועים וזו בעיה שעל רקעה מודגשת חשיבותו של השלטון המקומי"

דני עטר, יו"ר קק"ל: "קק"ל מובילה את החזון הציוני החדש "ישראל 2040" לצמצום הפערים, ישוב מליון וחצי תושבים בגליל ובנגב והפיכתם למנועי הצמיחה הכלכליים של מדינת ישראל. הקטר המרכזי שיוביל את החזון הוא תחום ההייטק. ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, ונחשבת כאומת הייטק, אבל 90% מההייטק נמצא ב״מדינת ת"א״, ורק 7% בגליל ובנגב. זו חולשה, ישראל לא יכולה להרשות לעצמה ששטחי הענק האלה בגליל והנגב ישארו נטושים..

מאיר יצחק הלוי, ראש העיר אילת: "תודה לכולכם על העשייה העניפה במסגרת האיגוד ועל תמיכתכם בעיר אילת. סגירת שדה דב היא מכה קשה לעיר אילת ואני מברך על כל כנס המתקיים כאן. מבקש מכל ראשי הרשויות לטפל בתופעת האלימות באלימות ברשתות החברתיות ותפקידנו הוא לטפל בכך. החלטתי להוביל חזית עיקשת כנגד תופעה מכוערת זו"

אמיר קליבנוב, סמנכ"ל ומנהל החטיבה לבנקאות מסחרית במרכנתיל דיסקונט: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם איגוד התאגידים. אנו כאן לרשותכם ושמחים לקחת חלק בוועידה המרשימה הזו ובשיתוף פעולה עם האיגוד"

דילוג לתוכן