מהשראה למציאות – ועידת התאגידים העירוניים יוצאת לדרך - איגוד התאגידים העירוניים

מהשראה למציאות – ועידת התאגידים העירוניים יוצאת לדרך

 

בעוד כמה ימים תיפתח בפעם ה-12 הועידה השנתית של איגוד התאגידים העירוניים. כאלף אורחים וביניהם ראשי רשויות, שרים, חברי כנסת, מנכ"לים, אנשי תקשורת ובכירים במשק יתכנסו ביום ב' 27.1 במלון "הרודס" באילת וייהנו מארבעה ימי ועידה אינטנסיביים ומעשירים אשר ייצרו שיח פורה בכל הקשור לנושאים המאתגרים שבליבת העשייה המוניציפאלית. השנה מתכנסת הועידה תחת הכותרת 'מהשראה למציאות'. 

"לאור המצב הפוליטי ולקראת הבחירות השלישיות, כאשר מזה תקופה ארוכה אנו נמצאים בסיטואציה של ממשלת מעבר ובין מערכות בחירות המשפיעות על תפקודו של השלטון המרכזי, מומחשת יותר מתמיד נחיצותן ומרכזיותן של הרשויות המקומיות, המאופיינות בעוצמתן וביציבותן. בוועידה הקרובה נפנה זרקור ממוקד למציאות העכשווית, לשאלות ולסוגיות הבוערות בימים אלו", מספר יצחק בורבא, יו"ר איגוד התאגידים העירוניים שמארח את הוועידה.

במהלך ימי הוועידה, לצד מפגש עם דמויות מעוררות השראה, יתקיימו ראיונות אחד על אחד עם דמויות מרכזיות ופאנלים מרתקים הן בנושאים המעסיקים את כולנו כאזרחי המדינה והן העניינים המקצועיים בהם כולנו עוסקים ביום-יום. מומלץ לעיין בלוח הזמנים של ארבעת ימי הוועידה ולהתרשם ממגוון נרחב של נושאים, לצד פעילות תרבותית ומגבשת בערבים.

איגוד התאגידים העירוניים הינו גוף המרכז את פעילותם של כלל התאגידים הכלכליים והעירוניים הפועלים בכל הרשויות המקומיות בישראל. התאגידים מהווים את זרועות הביצוע של הרשויות המקומיות ברחבי הארץ ופעילים בהם כיום 600 תאגידים ובהם 300 תאגידים עירוניים ו- 300 עמותות עירוניות.

במהלך הוועידה יעלו כאן עדכונים וכותרות לצד תמונות של באי הוועידה. מומלץ לכולם לעקוב ולהתרשם תוך כדי הוועידה.

" יותר מחודש לפני הוועידה כבר לא נותרו מקומות. בהחלט שברנו שיא בביקוש לוועידה וברצוני להודות לכל המרצים, המשתתפים והאורחים על האמון שניתן בנו. ביחד עם חברי ההנהלה עמלנו רבות ונעשה הכל להצלחתה של הוועידה", מסכם יו"ר האיגוד.

דילוג לתוכן