מה חדש? ראשי רשויות חדשים ומנוסים מדברים  - איגוד התאגידים העירוניים

מה חדש? ראשי רשויות חדשים ומנוסים מדברים 

בפאנל שהתקיים היום בהנחייתה של קרן מרציאנו, עיתונאית חדשות 12, בוועידת איגוד התאגידים העירוניים בהרודס באילת, השתתפו מר מוטי ששון, ראש עיריית חולון, מר משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, מר אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון, מר מיכאל וידל, ראש עיריית רמלה, מר איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם, מר אלון טאקו, מנכ”ל עזרא גבאי ביטוחים

מוטי ששון: "הכל חלטורה, הפקידים מתחלפים וככה זה מתנהל כחלטורה אחת גדולה. אנחנו מעמידים את הניסיון המצטבר שלנו לרשות התושבים.  אני קיבלתי את העירייה עם תקציב גרעוני 8% ושנת 2018 הסתיימה בעודף של 24 מיליון שקל".

משה פדלון: "לרשות מקומית יש מטרה אחת – לתת שירות מיטבי בכל תחומי העשייה. אבל מה שחשוב זה לקבוע יעדים שבהם תטביעו חותם. מינוף החינוך וערכים , צמצום הפערים, מינוף הכלכלה".  

אמיר כוכבי: "היכולת שלנו לשפר את השירות לתושב שלנו באמצעות הרשתות החברתיות היא עצומה". 

מיכאל וידל: "רמלה עוברת מהפכה גדולה . אנחנו בונים שכונות חדשות,  1000 משפחות נכנסות לדירות באפריל הקרוב. אצא מכאן ואתן הנחיה למהנדסת העיר לעצור את הבניה".

איתן פטיגרו: "צריך לאחד בתי ספר, שיטת התקצוב של משרד החינוך לא נכונה. קבוצות הווטסאפ יוצרות את הפייק ניוז הכי גדול. הדור הצעיר ברשויות המקומיות מבין שצריך להתקדם כל הזמן ולכהן לא יותר מ2 קדנציות".

אלון טאקו: "לאור מה שאני שומע פה- חובה על ראשי הערים לעשות ביטוח אחריות מקצועית. חשוב לשמור על רצף הביטוחים לראשי העיר. לעיריה יש אחריות כבדה לנעשה בשטחה".

דילוג לתוכן