מה ידעו ראשי הערים במגפת הקורונה שהפוליטיקאים לא מבינים? - איגוד התאגידים העירוניים

מה ידעו ראשי הערים במגפת הקורונה שהפוליטיקאים לא מבינים?

כרמל שאמה ראש עיירת ר"ג: "אנחנו היינו מחוברים לתושב ברמת היום יום. בתוך רמת גן קיבלנו תמיכה מלאה למהלך של החיץ מול בני ברק. ניסו להסית את האש מהמחדל בבני ברק אלינו כי זה לא מצטלם טוב ובסהכ חסמנו כמה מעברים כדי להקפיד על הסגר. היחסים עם השרים מצוינים גם אחרי שתמכתי בתקוה חדשה. יש דברים שלא קרו בגלל פוליטיקה".

מיטל להבי סגנית ראש עיירת תל אביב: "כולם יודעים שהכח עובר לרשויות כי אנו מחוברים לציבור. בתא יפו אנחנו יושבים יחד ש"ס ומרץ ורק באחרונה מונה סגן ראש עיר מש"ס ואני רואה בו פרטנר יוצא מן הכלל. יש מחלוקות ותמיד יהיו אך יש לשים אותם בפרופורציה ולהתרכז בעיקר – אמות מידה חדשות ומוסריות".

יעלה מקליס, ראש עיריית יהוד: "הסיפוק שאתה מקבל כשאתה עוזר לאדם ומשנה לו את החיים הוא לא ניתן לתיאור. אני לא רואה שום סיכוי שהייתי יכולה לעשות זאת בשלטון המרכזי. עושים מה שצריך כדי שדברים יקרו, זה מה שהתושבים שלנו מצפים מאיתנו."

תומר בן אליעזר ראש מועצת רמת ישי: "כשתושב מבין את מהות הצעדים הוא מקבלם. גם כשהתשובה היא לא, ככל שנשכיל להסביר מדוע הדבר מאפשר שיח המבוסס על אמון. כשאתה נוגע בתושב ונותן לו תשובה הוא חש אמון".

עומר רצון, מנהל היער הקהילתי בקק"ל: "בנושא של הכובע הנוסף כיור החברה עירונית בראש העין היינו במצב שבו נדרשנו להמציא עצמנו מחדש. ככל שאנו מבינים את הקהילה הביצועים שלנו טובים יותר".

דילוג לתוכן