ראשי הערים מחשבים מסלול מחדש מושב מיוחד לסיכום הוועידה - איגוד התאגידים העירוניים

ראשי הערים מחשבים מסלול מחדש מושב מיוחד לסיכום הוועידה

מר מאיר רובינשטיין ראש עיריית ביתר עלית ויו"ר פורום ראשי רשויות חרדיות: "בשנה הזו למדנו שהשיח זוהם בהכללה. אין מצב לקבל סיקור הוגן בישראל וזה התבטא בשנה האחרונה. ההכללה הזו פסולה וגורמת לקיטוב בעם וזה התבטא במלוא עוצמתו בשנה האחרונה. הסיג ושיח חייב להיות הדדי. יש גם להבין שהצרכים של החדרים הם הצרכים שלהם. יש להבין זאת ולהפנים".

ד"ר גלית שאול ראש מועצת עמק חפר: "התובנה המרכזית שלי מהשנה האחרונה היא שאנחנו יכולים לסמוך על עצמנו קודם כל".

שמעון לנקרי ראש עיריית עכו: "החברה הישראלית היא חברה שסועה. כראש עיר מעורבת אני יכול לומר לך שבגלל שאנחנו עסוקים סביב השעון באחדות השורות היה לנו קל יחסית להתמודד עם הקורונה. כשהשורות מאוחדות בשגרה, הן גם מאוחדות בחירום.
רונית, סגנים ראש עירית הרצליה:
לשלטון המקומי יש כוח והוא חייב להמשיך לבוא לידי ביטוי".

טל אוחנה ראש עיריית ירוחם: "אנחנו צריכים לעסוק בסוגיה במשמעותית ומה אנחנו לוקחים קדימה. הבנו הכל. יודעים מה היכולות והעוצמות שלנו. הנחת העבודה היא שזו אחריות שלנו לחלוטין.  הקורונה ניתקה את הקשר בין מקום המגורים שלך למקום העבודה שלך. עבור הפריפריה זו הזדמנות חדשה. עוצמתם של ראשי הרשויות היא שהביאה את הניצחון – מי שלקח החלטות בשטח זה אנחנו. בואו נהפוך את השיחה למה קורה מעכשיו ולא מה היה! אי אפשר עם אחוזי האבטלה האלה, אי אפשר עם הפערים, חייבים לצמצם ולרוץ קדימה".

דילוג לתוכן