רמי דואני, מנכ"ל החברה הכלכלית נתניה - איגוד התאגידים העירוניים

רמי דואני, מנכ"ל החברה הכלכלית נתניה

אני שמח להכיר לכם את רמי דואני, מנכ"ל החברה הכלכלית נתניה בעשור האחרון.
בעבר היה דואני ממקימי החברה העירונית לתרבות בראשל"צ, שימש כמנכ"ל החברה הכלכלית ראשון לציון אשר היתה אמונה על פיתוח מערב העיר עד הים.
החברה הכלכלית בנתניה, בראשותו של רמי דואני עוסקת, בין השאר, בפיתוח שכונות חדשות כגון עיר ימים, עין התכלת ועוד, הפיתוח כולל מבני ציבור, בתי ספר וגני ילדים.
בנוסף, החברה הקימה ופיתחה את הטיילת המפוארת לאורך רצועת החוף, אשר בה נבנתה גם האנדרטה לזכר חללי הצבא האדום שנחנכה ע"י נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שהגיע לעיר נתניה לכבוד המאורע.
בעבר, הקימה החברה את גשר האחדות המחבר בין מזרח למערב העיר, הקימה רמפה מזרחית ובימים אלה השלימה את הקמת הרמפה המערבית ובכך אפשרה כניסה ויציאה נוספת לעיר.
לאחרונה, סיימה החברה לשדרג את כיכר העצמאות לכיכר אינטראקטיבית, המהווה הכיכר המרכזית בעיר וכן את רחוב הרצל שהינו רחוב ראשי ומוביל מכניסת העיר עד לכיכר והים.
בימים אלו החברה מקדמת תכנון להקמת היכל תרבות חדש בעיר, ההיכל ימוקם מערבית לכביש מס' 2, במתחם הידוע כאגם ג' בנתניה, ויתפרש על פי התכנון, בשטח של כ – 12,000 מ"ר שיחולק לאולם ראשי/מרכזי ויציע (האודיטוריום) שיכיל כ- 900-950 מקומות ישיבה, אולם נוסף לכנסים והופעות קטנות עם כ- 250 מקומות ישיבה ואולם לחזרות ולהופעות עם כ – 100 מושבים.
כאמור החברה בראשותו של רמי דואני, ממשיכה במרץ להוות זרוע ביצועית משמעותית בעיר נתניה, וגם בימים מורכבים אלו ממשיכה בפועלה לטובת העיר.
נאחל לרמי והצוות המשך הצלחה ויישר כוח.

דילוג לתוכן