שמאל, ימין, שמאל- מי קובע את סדר היום והאם התקשורת שמאלנית? - איגוד התאגידים העירוניים

שמאל, ימין, שמאל- מי קובע את סדר היום והאם התקשורת שמאלנית?

בפאנל שהתקיים היום בהנחייתה של קרן מרציאנו, עיתונאית חדשות 12, בוועידת איגוד התאגידים העירוניים בהרודס באילת, השתתפו ח”כ מיקי זוהר, מפלגת הליכוד, גב׳ מיטל להבי, סגנית רה״ע ת״א-יפו, העבודה-גשר-מרצ, עו”ד יעקב ברדוגו, פרשן פוליטי ומגיש גלי צה”ל, מר אביעד גליקמן, עיתונאי ערוץ 13, מר חיים לוינסון, עיתונאי עיתון הארץ, מר יהודה אבידן, פרשן פוליטי

ח”כ מיקי זוהר: "התקשורת  מוטה שמאלה. זה בסדר גמור שכלי תקשורת יהיה בצד מחנה פוליטי כזה או אחר. העיקר שיהיה שוויון בין כלי התקשורת בעוצמה הפוליטית. ברגע שיש שיתוף פעולה בין כלי התקשורת למשטרה, מובן שזה ישליך באופן אוטומטי על עבודת המשטרה".

מיטל להבי: "כל השמאל וימין שאנחנו מדברים עליו, מתרכז באיך מסקרים את השחיתות. זאת הפכה להיות הסוגיה העיקרית. צריך להפסיק להתעסק בשמאל וימין יש מספיק דברים שצריך לטפל בהם. יש כאן שיבוש של הנורמות של השיח המרכזי של מדינת ישראל".

יהודה אבידן: "עינוי הדין הגדול ביותר במדינת ישראל זאת הפרקליטות. כתב האישום שהוגש אתמול הוא לא חוקי". יהודה אבידן פנה למיטל להבי בהמשך לדבריה: "במקום שתגידי תשכחו את ההתעסקות בביבי, חבל שאת לא מדברת על ביבי ועסקעת המאה עם טראמפ" מיטל הגיבה לדבריו: "זהו תרגיל פוליטי מבריק, שלא יעבוד."

עו”ד יעקב ברדוגו: "משהו קרה במדינת ישראל. נתניהו הוא לא הנושא אבל הוא הנושא המרכזי. היום אנחנו יודעים שלכל עיתונאי יש אג'נדה. בסופו של יום אנחנו במאבק של אליטות מערכת משפטית שמפלילה יחד עם כלי התקשורת".

אביעד גליקמן: "אין שום אויב למערכת , טוב שיש מדינה דמוקרטית שפותחת בחקירות".

 

דילוג לתוכן